Loading...
FAQ 2018-02-15T15:24:16+00:00

Staat je vraag er niet bij? Bel ons op 06 52582451 of mail ons op uiteten@dnnr.nl

Ik weet het allemaal wel. Ik wil reserveren >

Wanneer ontdek ik waar ik ga eten? 2017-12-08T16:14:44+00:00

Binnen 12 uur van het boeken krijg je van ons een persoonlijke bevestiging. Hierin checken we alle belangrijke zaken, zodat wij voor jou de een fantastisch restaurant kunnen vinden. Tussen het boeken en de dag dat je uit eten gaat, krijg je van ons een hint. Weet jij al waar je naartoe gaat? Een uur van tevoren krijg je een persoonlijk berichtje van de chef van het restaurant mét exclusieve informatie over de plek waar jij een geweldige avond gaat beleven.

Kan ik een voorkeur opgeven? 2018-01-01T22:44:37+00:00

Wil je naar een specifiek restaurant? Dan zeggen wij nee. De ervaring via dnnr zal maximaal ervaren worden wanneer je niet weet waar je uit eten gaat. Wel heb je een beetje invloed. Jij kiest namelijk de prijscategorie. Daarnaast vragen wij je niet voor niks naar jouw laatste 3 restaurants en wat je daarvan vond. Je gaat natuurlijk ook nooit twee keer naar hetzelfde restaurant. Elke ervaring is een verrassing.

Waar in de stad ga ik eten? 2017-12-08T16:14:19+00:00

Dit is afhankelijk van de reden die jij hebt opgegeven voor jou verrassing. Ga jij met vriendinnen shoppen en daarna met de trein weer naar huis, zorgen wij voor een passende locatie. Hebben jullie een speciale date night gepland, kiezen wij een restaurant die aansluit bij het vervolg van jullie programma. Je kan natuurlijk ook altijd aangeven dat je juist het leukste zaakje aan de andere kant van de stad wil ervaren.

Is het mogelijk met kinderen uit eten te gaan? 2017-12-08T16:13:58+00:00

Gezellig met de kids uit eten! Laat bij jouw aanmelding weten hoeveel kinderen er meegaan en wij regelen een kindvriendelijk restaurant voor een kindvriendelijke prijs. Veel van de leukste restaurants zijn uitermate geschikt voor een gezelschap met kinderen. Let wel, afhankelijk van de gekozen prijscategorie kunnen de opties voor onze spijsadviseurs aanzienlijk afnemen. Wij sturen jou, samen met de bevestiging, een aparte betaallink, zodat jij niet het volledige bedrag betaalt voor een kleine eter.

Regelen jullie alleen hele gekke en bijzondere restaurants? 2017-12-08T16:13:49+00:00

Wij reserveren bij een enorm breed scala aan restaurants. Het is voor ons belangrijk dat jij een geweldige avond hebt. Dat betekent dus dat wij de restaurantkeuze op jou aanpassen en niet vanuit het restaurant kijken. Onze spijsadviseurs hebben natuurlijk veel ervaring en een groot netwerk in de restaurantwereld en willen jou dan ook al het moois dat er is laten zien. Alles om een zo gemakkelijk mogelijke verrassing te kunnen bieden.

Wat is inbegrepen bij een dnnr-diner? 2017-12-11T12:49:54+00:00

Dit verschilt per prijscategorie. Je kan er vanuit gaan dat je bij ‘Klein maar fijn’ een hoofdgerecht met drankjes krijgt en eventueel een voor- of nagerecht en bij ‘Casual’ en ‘Fine dining’ een 3- of meergangendiner krijgt, inclusief wijnen en koffie. Naast het eten bieden wij natuurlijk een speciale ervaring, maar dat laten we nog even een verrassing blijven.

Hoe kan ik betalen? 2017-12-08T16:13:29+00:00

Aan het einde van het reserveringsproces kun je online betalen met iDeal, Mastercard en Visa.

Vanaf welke leeftijd mag ik reserveren via dnnr? 2017-12-18T20:30:05+00:00

Iedereen houdt van lekker eten en daarom is dnnr ook voor jong en oud. Ben je onder de 18, dan ben je wel verplicht dat iemand die 18 jaar of ouders is mee gaat. Deze persoon moet ook de reservering uitvoeren.

Wat als ik het restaurant echt niet leuk vind? 2018-02-22T13:58:31+00:00

Onze spijsadviseurs zullen natuurlijk hun ervaring en netwerk inzetten om een zo goed mogelijke verrassing te reserveren. Als het restaurant dan toch tegenvalt, is dat erg vervelend. Probeer dit in dat geval op de avond zelf met het restaurantpersoneel te bespreken en laat het ons, eventueel dezelfde avond nog, ook weten. Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Je kan ons bereiken via 06 5258 2451

Is dnnr ook geschikt voor grote groepen? 2017-12-11T12:49:24+00:00

Juist! Hoe vaak gebeurt het niet dat jouw vrienden en familie niet kunnen of willen kiezen waar jullie uit eten gaan? Laat ons gewoon beslissen! Is de groep groter dan het maximum aantal dat via de website door te geven is, mail naar uiteten@dnnr.nl, geef de prijscategorie, de gewenste data en tijden en het aantal personen door en dan nemen wij contact op om de mogelijkheden te bespreken. Gemakkelijk een verrassend restaurant ervaren. Daar staan wij voor.

Kan ik ook een diner cadeau geven? 2017-12-11T12:52:30+00:00

Dat kan zeker. Ken je de ouderwetse dinerbonnen nog? Wij hebben een dnnr-bon. Deze kun je krijgen via uiteten@dnnr.nl. Laat ons weten voor wie die is en hoeveel je erop wilt en wij regelen het voor je. Je kan natuurlijk ook gewoon een tafel reserveren voor een ander.

Kan ik alleen in mijn eigen stad uit eten? 2017-12-08T16:12:40+00:00

Je kan in alle steden uit eten waar wij met restaurants samenwerken. Op dit moment zijn dit Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Bosch. Vul bij het reserveren in waar je wil eten en wij zorgen voor een geweldige verrassing.

Kan ik nog annuleren? 2017-12-08T16:12:27+00:00

Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets anders vergeten bent of dat er iets tussendoor komt. Daarom geven wij je 24 uur bedenktijd. Ervan uitgaande dat je minimaal 3 dagen van tevoren boekt. Wil je annuleren na 24 uur of binnen 3 dagen dan bedragen de annuleringskosten 100%.

Wat als ik ergens niet nog een keer naartoe wil? 2018-02-22T13:57:11+00:00

Dat kunnen wij ons heel goed voorstellen. Daarom heb je, als je wil, de mogelijkheid maximaal 3 restaurants uit te sluiten. Het kan natuurlijk zo zijn dat jij ooit al bij het restaurant bent geweest, waar wij jou naartoe sturen, maar dan nog krijg je natuurlijk vanuit het restaurant een speciale ervaring.

Wat is de kwaliteit van het restaurant dat jullie reserveren? 2017-12-08T16:12:01+00:00

De restaurants zijn altijd van goede kwaliteit. Dat zit wat ons betreft niet altijd in de prijs, maar in het eten, de sfeer en de bediening. Elk restaurant dat wij uitzoeken vinden wij zelf ook speciaal. Vind je het belangrijk dat je iets meer luxe krijgt? Houd daar rekening mee met het kiezen van een prijscategorie en bij het invullen van jouw 3 laatste ervaringen.

Houden jullie rekening met dieetwensen en allergieën? 2017-12-08T16:11:49+00:00

Jazeker! Graag zelfs, want ook dat draagt bij aan een heerlijke maaltijd. Wil jij vegetarisch eten, heb je een notenallergie of wil je juist iets met veel zuivel? Laat het ons weten in het reserveringsproces.

Hoe kan ik een dnnr-bon verzilveren? 2017-12-11T12:49:14+00:00

dnnr-bonnen kun je verzilveren door tijdens het reserveren de kortingscode in te vullen.

Hoe lang is een dnnr-bon geldig? 2017-12-11T12:49:01+00:00

Een dnnr-bon is twee jaar geldig. Vind je een bon onder de bank, maar ben je net niet op tijd, laat het ons weten via uiteten@dnnr.nl of bel ons even en dan zorgen wij ervoor dat je alsnog bij een verrassend restaurant terecht kan.

Kan ik mijn dnnr-bon inwisselen voor geld? 2017-12-11T12:48:30+00:00

Dat kan niet. Je kan natuurlijk wel de kaart aan iemand anders geven, mocht je er zelf geen gebruik van kunnen of willen maken.

Kan ik betalen met andere dinerbonnen? 2017-12-11T12:51:43+00:00

Bij dnnr kan alleen betaald worden met iDeal, MasterCard, Visa of een dnnr-bon, dus niet met bonnen van andere maatschappijen. Plaats eens een berichtje op facebook. Misschien wil iemand wel ruilen en kan je alsnog via dnnr een tafel reserveren.